سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنگامی که در آن روزها یک ردپا بر روی شن دیدی من بودم که تو را

حضرت رضا(ع): کسی که از گناهی توبه کند در حالی که از آن دست برنداشته و آن را بجای
می آورد همچون مسخره کننده پروردگار خویش است.
+ نوشته شده در  جمعه 18 بهمن1387ساعت 18:59  توسط مهسا و مائده  |  نظر بدهید
ردپای خداوند

«رد پای خداوند»

دیشب رویایی داشتم

خواب دیدم بر روی شن ها راه می روم

همراه با خود خداوند

و بر روی پرده شب

تمام روزهای زندگیم را، مانند فیلمی می دیدم

همانطور که روز به روز از زندگی گذشته ام را نگاه می کردم

دو رد پا بر روی پرده ظاهر شد

یکی مال من بود و یکی از آن خداوند

راه ادامه داشت تا تمام روزهای همراهی خاتمه یافت

آن گاه ایستادم و به عقب نگاه کردم، در بعضی جاها فقط یک ردپا وجود داشت

اتفاقا آن محلها مطابق با سخت ترین روزهای زندگیم بود، روزهایی با بزرگترین رنجها، ترسها، دردها و ...

آن گاه از او پرسیدم:

خداوندا! تو به من گفتی که در تمام ایام زندگیم با من خواهی بود و من

پذیرفتم که با تو زندگی کنم

خواهش میکنم به من بگو چرا در آن لحظات دردآور مرا تنها گذاشتی؟

خداوند پاسخ داد:

من تو را دوست دارم و به تو گفتم که در تمام سفر با تو خواهم بود

من هرگز تو را تنها نخواهم گذاشت

حتی برای لحظه ای

هنگامی که در آن روزها یک ردپا بر روی شن دیدی من بودم که تو را

به دوش کشیده بودم.
+ نوشته شده در  جمعه 11 بهمن1387ساعت 23:55  توسط مهسا و مائده  |  نظر بدهید
توبه - عبدالباسط

 توبه - عبدالباسط

 
- خرید آموزش تصویری و جامع آهنگسازی از مبتدی تا حرفه ای(اورجینال) به همراه سمپل و پروژه های آماده
- خرید سی دی مجموعه آثار فروغ فرخزاد(اورجینال)+فیلم عکس‌های منتشر نشده بسیاری از فروغ
- خرید پستی آموزش آواز و تصنیف خوانی/اورجینال
- خرید اینترنتی کنسرت بزرگ مازیار فلاحی بهمراه تمامی آثار اجرا شده وی(اورجینال)
- 100ساعت از بهترین های موسیقی کلاسیک جهان / اورجینال
- خرید اینترنتی موزیک بی کلام 5-Light Music 5
- خرید سی دی گنجینه موسیقی بی کلام آذری برای هتل ها و فروشگاه ها و تالارها - اورجینال شرکتی
- خرید پستی 100ساعت از بهترین های موسیقی کلاسیک جهان/ارجینال
- خرید اینترنتی 100ساعت از بهترین های موسیقی کلاسیک جهان / اورجینال
- خرید پستی کاملترین پکیج آموزش ارگ
- خرید سی دی آموزش سه تار/اورجینال
- خرید سی دی آموزش تصویری و جامع آهنگسازی از مبتدی تا حرفه ای
- خرید پستی غوغای نغمه ها( تک نوازی دف و تمبک) اورجینال
- خرید اینترنتی آثار یانی - کنسرت آکروپلیس(اورجینال)
- خرید سی دی مستندی از زندگی وآثار رضا صادقی(اورجینال)
- خرید سی دی برگزیده و گلچین قشنگ ترین آهنگ های ایرج بسطامی-اورجینال
- خرید پستی موسیقی متن فیلم های برتر جهان(اورجینال)
- خرید اینترنتی آموزش آواز و تصنیف خوانی/اورجینال
- خرید سی دی آثار کیتارو - کوجی کی(اورجینال)
- خرید سی دی مجموعه موسیقی کلاسیک